کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317552 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Healthbook، نشانه ای جدید از iWatch

بر اساس گزارشات منتشر شده، اپل در نسخه ی بعدی سیستم عامل خود - iOS 8 - از برنامه ی جدیدی رونمایی خواهد کرد که احتمالاً به طور پیش فرض نیز بر روی سیستم عامل نصب شده است. این برنامه که نامش Healthbook است، وظیفه ی حراست از سلامتی شما را بر عهده دارد!

در آی او اس 8 شاهد نرم افزاری جدید به نام Healthbook خواهیم بود. این برنامه همان طور که از نامش پیداست، با سلامتی سر و کار دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل از 9to5Mac، از قابلیت های این نرم افزار می توان به محاسبه ی مسافت طی شده و نیز کالری مصرف شده اشاره کرد.
همچنین احتمال می رود این برنامه بتواند فشار خون، قند خون، ضربان قلب و مواردی از این دست را نیز محاسبه کند.

نکته ی قابل تأمل در این گزارش، تقویت احتمال عرضه ی هر چه سریع تر iWatch توسط اپل است. iWatch یا همان ساعت هوشمند اپل، دستگاهی پوشیدنی است که ویژگی های آن می تواند آن را از دیگر تکنلوژی های پوشیدنی موجود در بازار متمایز کند.

هر چه می گذرد، قابلیت های نهفته ی چیپ M7 بیشتر نمود پیدا می کنند و همان طور که فیل شیلر گفت، این چیپ دروازه ی جدیدی به سوی نرم افزار های حوزه سلامت باز می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19169 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/11/12 تعداد مشاهده: 3572
کلید واژه ها: , , , , , ,
سافت گذر